Monday 28 December 2009

ROCK IT! Love Mi 2009



我而家心情仲係好hyper呢!!
啱啱睇完sammi的concert, 超正呢!

Sammi係我中學年代的偶像, 最熟佢叮噹以後的歌
當時我死慳死抵買佢嘅CD, 然後在屋企狂煲
(比起而家用電腦聽歌實在好多)
學佢唱腔, 由娃娃看天下, 不拖不欠, 捨不得你, 放不低,
默契, 小心女人, 一夜成名等等等等, 當年我都學到八九成
而家唱K仲有朋友叫我表演, 哈哈!
不過我覺得已冇當年咁似, 而且人大了面皮也薄了
要我模仿sammi腔會很害羞呢

今次concert我並沒有抱太大期望會好似2007的那麼好
雖然佢今次跳舞無上次咁癲, 但跳舞那part依然係最精彩的
我同個fd and全場觀眾都跳到癲左
而慢歌都好動聽, 全晚無廁所位
即使剩番半把聲的我都冒住再度失聲的危險
盡力嗌破喉嚨, 盡情跟sammi載歌載舞
太high啦, 而家喉嚨又如火灼, 聽日大概又會無聲
不過, 仲好, 返工大條道理唔聽電話了, 嘿嘿

成晚令我最感動係sammi好誠懇分享當年拍長恨歌生病的事
其實活喺現今的香港, 多多少少你或我體內都潛伏了一些情緒病
只是程度深淺而已, 什麼時候爆發而已
我承認我有些抑鬱症…有時嚴重d, 有時又好似無乜嘢
這個病最恐怖是在不自覺的情況下令人陷入崩潰狀態
有時會質質疑自己的存在價值
即是坐巴士時, 我望著街, 然後眼淚無故的在流
自己也不知為了什麼而哭
我現在很想買她的”值得”來看看呢

我還是不要那麼沉重, 都係同大家share今晚影的相, 讓大家羨慕下吧, 嘿嘿
以下部份相係朋友的男友幫忙拍的, thank you an san!


ready to rock the show!!


無錯, 我9:00位置係梁家輝, 好鬼型呢!


i like this look the most!


sammi featuring 24 herbs. 搞到我好想睇LMF


sammi featuring MC yan


sammi in shocking pink!

5 comments:

Chloe said...

第一張相既Sammi個髮型好好睇呀~~
我都想剪成佢咁, 不過實無咁既效果 (^^;

PS. 幾時可以再聽33版表演時間? XD

瘋膏 said...

妳都坐得好前wor...
佢今次夠唔夠氣呀?

phyllis said...

chloe: 係啊! 我都勁鐘意佢個頭! 買頂假髮戴囉, 佢都係戴假髮...難忘的"表演時間"啊...有機會會唱俾你聽, haha^^

瘋go: ok前啦, 加位後第二排..佢肺活量ok, 邊唱邊跳邊瑜珈, 唔容易呢

瘋膏 said...

嘿嘿, 上次佢快歌唱唔到。
今次暗攝, 妳部S90大派用場。

phyllis said...

S90係正, 但始終唔夠單反sharp