Saturday 19 December 2009

對自己好一點...

友人M最近頻頻打俾我問
那隻牌子的eye shadow好? 那款包包比較美?

想告訴大家, 友人M是位很慳家的優質女生
講起來其實都幾慚愧
我地同年畢業, 但佢而家已儲到一舊足夠俾首期的錢
而且仲預留一舊可觀的cash flow
我成日問佢點解可以儲到咁多錢
調番轉佢成日見我每個月無錢剩都好匪夷所思
係啊, 我那個月無洗凸已算阿彌陀佛...

但, 友人M最近一反常態, 頻頻燒銀紙...
我問佢咩事, 係咪拍拖或者有人approach緊啊?
佢又話唔係喎, 只係想對自己好d
我真係唔信...一定有d嘢先會想得出要對自己好

anyway, 你係好女仔, 我希望你得到幸福快樂! ^^

4 comments:

naruto said...

儲錢好緊要架,點都每月儲D啦

phyllis said...

我都知啊...
不過弔詭的地方係呢, 當我有一個月儲到少少, 之後那個月就有其他不可抗力的費用要洗, 例如做人情, 整牙, 睇醫生...你話係咪邪...

瘋膏 said...

唔, 只要妳能減少支出就得。
例如減少買數千元的袋、不要飛到別處看演唱會、不要剪數百元的髮...應該可以慳咗D。
可能妳的友那些積蓄就是慳回來的。
妳看naruto慳咗錢買了樓lu...

phyllis said...

haha, 我明..
但買嘢係會越買越貴..用過好嘢就唔想返轉頭..
同埋, 我辛辛苦苦儲左錢就會因為其他事而花左, 例如睇醫生, 做人情, 我覺得好唔抵呢 >.<