Thursday 3 December 2009

聽別人說話

話說今日我去銅鑼灣拎貨
拎貨之前我醒起好耐冇食榮記車仔麵
於是拱左去食

其實我唔係想講車仔麵的事
只係想講同我同桌食車仔麵的那對夫婦
首先老婆, 佢唔算靚女, 勝在皮膚白白淨淨
說話帶輕微鄉音, 估計唔係香港人
而老公, 普通男人一個, 粗粗地但唔算麻甩

老公問老婆點解今晚食車仔麵
老婆向老公大撒嬌媚答:
“我諗住聽日要返工, 睇唔到九點半, 咁食車仔麵咪可以睇七點半咯,
你話係唔係啊? 仲有啊, 我地睇完七點半仲可以去篤鴨腎喎…”

跟住老公又問老婆, 仲叫唔叫嘢食, 老婆好配合咁答:
“好啊, 你叫啊, 我陪你食…”

請大家讀以上對白時加點想像力, 將老婆的音頻調到最嬌最姣就對了

其實我記性唔係特別好, 無專登記佢地嘅對答
我亦唔係無聊到好想聽佢地講嘢
只係坐佢地對面, 硬塞到我耳朵裡來

其實我想講呢,
夫妻間相敬如賓無壞geh…
不過佢地客氣到令我覺得有點生疏, 尤其老婆
溫柔體貼亦無不可, 只係我唔受嬌嗲那一套
聽老婆講得耐, 我覺得有點煩厭…
只是老公雖然話不多, 但顯得很受落…
唔通天下間的男人都喜歡呢type?
我諗我呢世女都姣不出什麼勁來…

仲有, 我覺得老婆呢類人好危險
我形住佢係那種反轉豬肚就係屎的惡毒女人
Sorry, 我係咪諗多左?

No comments: