Tuesday 8 December 2009

任性的事...

心情突然好差, 於是想出一堆任性的事發洩
我想…

1. 劈炮唔撈! 話之佢幾時先搵到工
2. 買張機票去巴黎流浪一個月, 之後玩埋附近的國家...無bugdet limit
3. IT, Lane Crawford, Chanel, Miu Miu…etc入到去合埋眼唔駛睇價錢任掃衫褲鞋袋
4. 狂食薯片, 喪食半島buffet, 理得佢爆瘡定暴肥
5. 落老蘭劈至爛醉, 跳舞跳至頭甩
6. 包左個K場, 任我唱到聲沙嗌cut為止 (其實兩個鐘左右都KO左…)

如果我有本事做齊以上的事, 我就死而無憾了...
諗完以上心情好似好少少…
是的, 我份人有時幾阿Q的

2 comments:

jen said...

以上6項我做左2項,原來我真係好任性呢!

phyllis said...

任性得起又何干?