Wednesday 2 December 2009

和sales做朋友

唔知係咪我買衫時太豪氣
還是個sales太濫情? 鐘意同d客扮friend搲生意?
我買衫時總會遇到salesman/lady fd
當我下次再去, 佢地又會介紹new arrival item俾我
直情做埋我嘅stylist!

其實同sales fd有好有唔好
唔好就係有時佢地嘅熱情會令我感到壓力
尤其當我諗住運吉那日, 我一定唔會去拜訪
個sales一邊跟住sell, 我又一邊諗理由推
呢場角力令成個shopping都變得很沒趣

不過有d sales好好的
我呢d cheap人, 唔減價都唔捨得買嘢
所以佢地會減價時call我
仲幫我keep起左之前我睇啱但唔捨得買的衫

anyway, 識多個朋友冇壞, 尤其那些好人sales :)

No comments: