Wednesday 16 December 2009

我愛台灣星光幫



就算無線亞視點"練", 又超級巨聲, 又亞洲星光大道
我覺得都唔及台灣中視的超級星光大道咁好睇
首先香港主持冇陶晶瑩, 然後評判又冇張宇, 黃韻玲...
得個唔知up乜的邦邦, 仲要被封金句王...
句句廢話都唔知邊度撈到句金句?
勉強肥媽, miss chan chan都ok...
而重點係, 香港冇乜唱得的人, 又或者令人好impressed的參賽者
係有幾個好落力咁唱到面容扭曲颷高音...
但唔好聽, 又扮嘢...
可觀性真係好低

我都係鐘意台灣的星光幫
林宥嘉, 周定緯, 徐佳瑩等等等等
個個又唱得又跳得又寫得!!
最近星光6殺出另一名新丁, 蘇芷妤
佢係繼林宥嘉之後, 另一位令我覺得一鳴驚人的唱將
希望佢捱得過呢個長途賽!! 我會支持佢的!!!

2 comments:

瘋膏 said...

係, 台灣的綜藝節目真係做得好, 冇法, 人哋多台有竸爭先進步, 香港...唉。亞視個《星光大道》都算係咁, 好過無記個《巨聲》。

phyllis said...

有競爭係啱嘅, 但其實藝人的質素都係一個main point...
香港有邊個偶像可以好似小豬咁放得開? 吳君如都想行小S路線, 不過做唔到...無計