Friday 25 December 2009

i like avatar, but hate the christmas 2009...@@



今日終於買到飛睇阿凡達

話說之前並沒有那麼期待要看阿凡達的
因本人對科幻特技片一向興趣不大
而且唔鐘意睇假嘢...
不過說來荷李活片有邊套唔用特技...
包括titanic的那片汪洋大海都係假的
那麼我該把剛才的話修正為
"我唔鐘意睇我肉眼能辨別的假嘢"

但網路上, blog友, 朋友間都吹捧著阿凡達...
講到比預期中好睇, 如果唔睇好似好笨...
加上對james cameron的情意結
我想看看繼titanic之後佢點造就另一波經典
怎樣刺激影迷的視覺神經
即使一張飛可以睇兩場戲我都豪俾你!

睇完之後真係無得頂, 假可亂真...
那些藍色土著真係型
真佩服班底的想像力和創造力啊!!
看完我覺得人應該和大自然和諧相處呢
這點我不想詳談, 留待你自己入戲院意會

講番呢個聖誕節...應該是我最黑仔的聖誕吧!!
我竟然放假先來病!!
其實普通傷風感冒我都會頂硬上的
但今次唔知邊度惹d重感冒
最"金"係病到對眼又紅又腫, 大細眼
總之樣衰到爆, 見到鏡要調頭走...唉
所以24號我結果係足不出戶, 無出街!!!!慘慘慘!!嗚嗚

今日我見對眼無咁腫, 就唔理咁多衝左出條街先
可能之前兩日我已瞓左好多, 今日行極都唔倦
同早兩日成條喪屍實在大大對比
不過唔知係咪講嘢太多, 定食風太多
而家把聲由原先的鼻塞聲變成無聲...
講兩個字就走音繼而無聲...
哇, 咩料?!
後晚我仲要睇sammi, 要同佢大型卡啦ok喎!
唔知呢兩日會唔會有番聲呢?
god bless me...amen

2 comments:

naruto said...

唉!好多人病呀,去行街,呢人咳咳咳,驚呀

保重,食多個橙啦

phyllis said...

thanks naruto!
我只希望聽日有番把聲>.<