Saturday 5 December 2009

實至名歸!


恭喜鄧萃雯實至名歸!!
無線今年終於做番件反映民意的好事
真係戥雯女開心, 呢個獎係黎得遲左
如果今年再失落俾其他姐仔
恐怕粉絲唔止遊行咁簡單, 炸埋個電視城都似
不過我都想讚下楊怡夠大方
攞視后係遲早的事

講番雯女, 佢今年搵左wyman做佢stylist
wyman真係勁, 經佢點化過的雯女即時chic好多
我鐘意雯女最近出席活動的打扮
雖然有報紙話雯女頒獎禮上穿的Monique Lhuillie太樸素
但我覺得okay喎!
行紅地毯唔一定要坦胸露臂, 或者條裙尾長到唔知去到邊先啱數…
太公式化反而會顯得俗套
我都係鐘意型格得來顯出個性的打扮!

2 comments:

瘋膏 said...

終於攞到, 遲都好過冇。
其實我好喜歡楊宜, 希望佢俾心機, 話晒訓練班出身, 要爭氣, 唔好輸俾D港姐。

phyllis said...

佢來日方長, 大把機會啦!