Friday 4 December 2009

無奈的事如星塵那麼多...

有次朋友問我近況, 新工做成點
當我話俾佢知, one-man band
Office寄居別人家裡
佢即時瞪大眼問我, 做乜我成日做呢d工?!

是的, 數年前我在one-man band公司混過三數年
環境同而家差不多, 又係寄居於唔屬於自己的地方裡
出面d”地主”成日當我是要來侵佔他們土地的土匪…
而且地點又係沙田區!!!

好不容易, 之後投靠到較有規模較正常的office裡工作
而且, 再不是沙田區了
可惜, 因timing原故, 也是命運驅使吧…
我又返回沙田工作…

我想嘆一句, 天下間令人傷心無奈的事猶如星塵那麼多...
不要再問我點解又做one-man band…
我都想知點解我又要返沙田工作!
是我揀的嗎? 我倒認為是工作選擇了我
天意弄人!

No comments: