Monday 21 December 2009

我看"吟遊世界"



首先唔好笑我無聊先...
(自己已很想笑, keke)

話說之前我好欣賞星光6的蘇芷妤
於是我就上網search關於佢的info
對唔住, 我承認我呢個行徑是很無聊的
幾廿歲人仲做埋d迷偶像事件
仲要迷一位十幾歲的TB...
自己也感到匪夷所思...

anyway, 我係摷到佢的blog, 本來諗住八下就算
點知, 越睇越好睇喎...後來仲bookmark左tim
真係無諗過佢成個邊青咁款都寫得一手好文
雖然佢會寫d所謂"沒有營養"的文字, 但我都覺得很有重點
相對我的blog, 我的那些真的很垃圾呢

雖然台灣人英文唔好, 但佢地中文好嘛
以前的台灣同事都以為我的英文好勁
三歲學英文仲唔係成個西人咁
但係...我同普天下的港人一樣, 中英文都很不濟...
虧我地細細個就學兩文三語..shit!

有時間又有興趣就睇下啦 http://www.wretch.cc/blog/a6071045/

2 comments:

瘋膏 said...

嘿嘿... 妳都叫英文唔好, 咁我叫唔識英文。

phyllis said...

當然唔係啦...對住西人我啞左@@