Thursday 17 December 2009

我們都累了...

成日以為自己又捱得又忍得, 而且擔得又抬得
多辛苦的工我都會撐過去, 有咩自己係頂唔住?
到今日, 我真係覺得好攰...

我唯一的同事今早打俾我
以前我好怕聽佢電話,
但今日我竟然有種同佢相依為命的感覺
佢話今日有種好想辭職的感覺
當然這是我們之前傾左好多嘢而得出來的conclusion

心情真係好差, 啱啱望住個飯盒都係灰色
我都唔知頂到幾耐...

3 comments:

naruto said...

落去行個圈,食件cake,飲杯奶茶;個世界就會靚D

瘋膏 said...

呢個好係naruto個feel, 佢應該會食件檸檬tart。

山野一定頂得住, 妳得架!

--------

BTW,嚟緊團藏對佐助, 睇吓邊個死。

phyllis said...

多謝兩位啊!!
我有時做做下嘢都會溜到canteen買嘢食買嘢飲架
見步行步, 希望快d虎年就好啦!