Tuesday 15 December 2009

"唔等洗"的名牌...

上星期日wyman在buy me a Sunday介紹左幾件”唔等洗”的名牌product…
一齊睇下...


呢個gucci冰格真係無聊之最…唔講我以為係我姪仔玩的積木遊戲
係咪加左”G”冰屋企那杯利賓納會升呢為四季那杯cocktail呢?


呢個chanel壺幾實用, 不過嫌佢行左d
我自己都可以界個孖C周圍貼話係chanel波凸


同wyman一樣, 我最喜歡呢套prada旅行套裝
“唔等洗”得來又靚又實用

其實我覺得花得起錢買呢d”唔等洗”嘢仲勁過花幾球嘢買個袋
好似wyman咁有錢我都唔介意買多幾件無聊名牌嘢返屋企

如果有天我買得起”唔等洗”的名牌嘢時
我想要個chanel M巾袋…:P

4 comments:

naruto said...

旅行套裝。。。唔叫唔等洗啦!

其實三樣都實用就真

phyllis said...

我都覺得唔係"唔等洗", 只係無諗過d超級名牌無聊到要出冰格啊, 暖壺啊咁0者...哈哈!

瘋膏 said...

妳都買咗d一球嘢袋啦...
幾千蚊嘢, 妳買得起啦。買啦, 我會落力叫囂的, 嘿嘿。

phyllis said...

haha! 我有排都未到wyman的級數...我買完一個袋就破產
人地係買完幾球嘢的衫褲鞋袋仲有多餘錢唔知拎去邊度洗先買呢d無聊嘢...我唔知要幾時先做到呢件事呢...@@