Sunday 13 December 2009

12/12 無聊事...

巧遇英皇歌手
今日返學校同朋友影畢業相
影相之前我到本部辦點公事
辦完之後我急步從一堆二堆人群中離開時
突然撞到位好熟口面的英皇歌手
我試圖諗起佢嘅名字…諗到頭都爆都諗唔到
當佢個名仲未揭曉之前佢對我親切的一笑, 然後我也禮貌地回他一個笑
而家咁大個人撞到artist好冷靜架啦, 唔會好似0靚妹時咁瘋癲…
不過俾我遲出世十年撞到呢位artist, 我諗我都未必嗌佢
因為那人正是吳浩康…

==================================================
博一舖?
又講番今日返學校影相的事…
影影下咁啱撞到老細…
朋友就在我耳邊說,
“你老細一睇就知你做唔長啦”
跟住又話
”學校做嘢的人好純樸…你…”
想點啊…….
我唔抵得回了一句”抵得過老細請我, 哼!”
跟住友人又回我一句 “你老細都係博一舖”
呢段對話真係幾頂癮…不過我都贊成, 其實大家都係博一舖…haha

=================================================
貪靚???
今日到底發生咩事? 唔通我貪靚貪出腸?????
竟然不約而同俾兩位友人話我貪靚?!
首先早上友人M打俾我話黎唔到影相啦
我咪答查實我都唔會跟全程, 之後要去剪頭髮&做colour…
因為就快聖誕節…不過我聖誕又未有節目, 整定先咁解
友人M就話, “根本你就係一個貪靚的人!”
Oh…就算唔係聖誕節都要剪下頭髮做下colour架啦…好貪靚咩?
跟住夜晚整完個頭, 去toilet搽番個咀
同行的友人G就話都食嘢啦, 仲搽, 真係貪靚…
OH MY GOSH!!

其實貪靚唔係罪…只不過我對呢個詞有d抗拒
平心而論, 我真係唔算貪靚呢…
平時toilet照鏡, 我都係係咁二望下就算
次次我都要企埋一邊等fd照完先走…

可能友人M&友人G未見識過比我更貪靚的人,
一山還有一山高喔…haha

2 comments:

瘋膏 said...

妳咁講我又諗返起有個舊同事係好貪靚的, 我喺廁所企咗好耐等佢, 嘿嘿... 太耐冇見, 生疏咗。
咁新colour係要襯返lip gloss先靚o既... XD

phyllis said...

你知啦, 銅鑼灣嘛, 係知整少少...嘿嘿