Friday 1 January 2010

my lovely nephew


我姪仔呢個范特西look yo唔yo先?!
雖然佢唔係我個仔, 但我當佢仔咁錫

佢帶俾我好多正能量
即使那天我崩潰了
只要返到屋企見到佢蹦蹦跳迎面撲過來攬住我對腳
我什麼煩惱也即時忘記得一乾二淨

我開始明白點解d人鐘意養貓狗
某程度上貓貓狗狗同BB係同一類的
佢地任性, 有玩具唔玩, 偏偏鐘意瘋狂掃你桌上的物件
有自己嘢唔食, 係鐘意食大人食的嘢
雖然係咁, 佢地對親人(主人)表達的情感是最真摰的
你對佢好, 佢會好粘你, 識tum你開心
因佢地知道你對他好

最近我姪仔學講嘢, 成日講埋d外星話
琴日突然爆了一句”姑姐”
雖然多數係撞彩嗌了”姑姐”, 但我都勁開心!!
(佢今日又叫番我”姐姐” & “dada”@@)

我有個瘋狂的想法, 如果佢以後keep住呢個stage, 唔長大就好啦~

4 comments:

U san said...

好YO 呀~~

phyllis said...

thank you!!
cant agree it more!

loyee said...

really very cute ~

phyllis said...

代黃寶仔多謝姨姨, 嘿嘿...