Wednesday 20 January 2010

少了置裝費, 還是儲不了錢?

我人生中的最大支出, 不算每月進貢的家用
應該是旅行和置裝了…

自從在學校上班以後
我的置裝費的確省卻不少
因為穿得太”行”(音:"恆", 唔係銀行的"行")會太過招搖
同時也惹人誤會我不是來上班的, 會讓人擔心
所以呢, 除非事先知道那天放工後有節目
否則, 現在多數是穿得烏烏wear wear的上班去
對於那些放工後的ad hoc飯局, 我是推得就推, 懂了嗎? haha

在舊公司時, 由於打扮得花枝招展的女同事太多
這樣的環境下, 自自然然就會花多了錢在買衫、買鞋、買袋方面…
目的, 就是要跟她們拚過! (好狠!)

現在不用拚, 以為這筆置裝費可撥入後援儲備基金
可是, 不知怎樣的, 錢, 總是從我的口袋溜掉

上禮拜跟另一位儲到首期的友人飯局
(我身邊的富婆朋友可真不少喔)
我問她, 剛畢業賺幾千蚊儲不了錢
為什麼現在薪水提升了, 儲錢能力卻仍然停滯不前?
真是十萬個為什麼漂浮在頭頂上喔!

富婆友人嘗試幫我拆解那個詭異的黑洞之謎
最後也沒有得到什麼交集…
算了吧, 我得承認這是我的命啊~

8 comments:

naruto said...

原來又係老師,咁多老師寫blog嘅?

其實只會分做食/交通/時裝/雜物吧

試下呢個月每日夜晚記一記,一個月後自然揭曉啦

13elle said...

但係我見我以前學校d miss著得勁OL ga wo.
好難烏wear到wo. 好彩我唔係教育界.

phyllis said...

naruto & 13elle:
你地誤會啦, 我只不過是學校裡的admin.

naruto, 我位富婆朋友都有呢個習慣, 我諗我都需要一本帳簿...以前在公司要幫手做budget, 點知, 自己的budget竟然是一塌糊塗...唉

13elle, 冇街出的話, 我真係可以幾烏wear架, 有時見d學生著得仲靚過我, 陰公! 不過如果太formal的OL衫我也受不了的喔~

Wylie said...

今個月要交稅嘛, 所以你可能覺得D銀兩洗得好快~
(我係咁安慰自己...)

瘋膏 said...

佢哋估妳係老師... 我忍唔住喺公司大笑...
妳平時睇中o既嘢都唔平, 又點會儲到錢。

phyllis said...

Wylie:
但我幾乎個個月都清袋, 咁好難解釋...@@

瘋go:
唔好笑啦...我都知如果我係老師會幾爆笑...@@
通常一講學校就會聯想老師的
而家d貴野真係得個"睇"字, 我已變了h&m粉絲, 想著好少少先會諗zara...勁慳...

Wylie said...

Hmm, 我未至於咁嚴重, 只係間唔中發作, 但係2010年都要改變吓. 第一步係要減少搭的士...

你真係會開返本帳簿嗎? 每晚記低當日o既支出好似好痛苦同埋好有罪咎感, 不過真係可能有效架wo!

phyllis said...

我諗唔多唔少都有警惕作用
我地都試下咯~