Sunday 17 January 2010

平淡的週末

本來是沒必要寫這篇blog的...
不過昨天拍了一些照唔想浪費(是的, 又是港女行為之乜都影一餐系列)
所以覺得要放上blog無聊一下, hehe


吃甜品
跟友人E出街, 總離不開吃, 吃, 和吃
是的, 我們都是大食積...
不過我喜歡跟大食積做朋友
因為在他們面前我不用裝細食, haha
之前從網站得知旺角咸美頓街有間日式雜貨店
於是跟友人到那邊潮拜下, 結果不足半個鐘頭就兩手fing fing離開
見旁邊有間甜品下午茶餐$15咁抵就衝左入去
最後我們加了錢吃薑汁撞奶+奶油多茶餐
薑汁撞奶還是吃原味的好, 那個朱古力薑汁撞奶下次可以飛左去


無聊大擦膠
在log-on發現這塊無聊大擦膠
擦十年都未必擦得完
友人不停說我買..
癲左咩! $198/pc..
不過, 我唔捨得買0者, 但我唔介意收架, 嘿


monster sushi
又吃...
一直都很想吃monster sushi, 因為吳彥祖..嘿
但江湖傳聞它沒有什麼特別, 又唔抵..
直至昨晚終於如願以償
我個人認為很不錯吃, 而且壽司款式又夠多...


看" Sherlock Holmes"
hea了一個聖誕, 又hea了一個新年
最終昨晚都看了這部戲
第一次到isqaure看戲
戲院的裝潢真的夠豪華
不過座椅還是element的好

這樣又過了一個星期六....

7 comments:

lo yee said...

舊大擦膠的確幾得意,但真係好無聊~

瘋膏 said...

買咗會俾煒倫仔玩爛。

phyllis said...

lo yee: 係啊, 一d都唔functional架...

瘋go: 妳真係了解煒倫仔, 嘿嘿

愛美麗 said...

好充實的一天,下次要繼續搵好野食呀

phyllis said...

係啊, 踏破鐵鞋, 尋覓天下間的美食!

愛美麗 said...

嘩,咁有詩意架你,山山!!

phyllis said...

haha...咁都算有詩意啊?