Friday 15 January 2010

天下第一腸 - 堂記腸粉專門店


話說除夕那天我跟朋友找不到佐敦那間好味粥舖 (後來才知道是腸粉舖)
於是前幾天跟朋友相約去尋覓傳說中的天下第一腸, 堂記腸粉
除非你住在那, 否則那裡是你好日也不會去的荒涼地
我和朋友費時摷, 索性從尖沙咀坐的士過去
(我們真的很有誠意喔!!)

到了堂記, 店子小小, 一早已滿座了
你會奇怪為什麼那些人明明吃完桌上的東西也在呆什麼的
原來堂記很串的, 要吃他們一碟腸粉, 最少得等個三十分鐘
所以那些人吃完粥就是坐著乾等那碟傳說中的腸粉......

我問過那位惡姐, 等位期間可否先order, 坐低即刻有得食
惡姐即擺出一副卑視我不懂規矩的樣子說, "坐低先order"
即是說, 你等得就等, 等不了就請過主, we dont care
是很有性格, 但很串, ok, 我等
唔好食你就知死! 一定上openrice寫衰你!

我跟朋友一人order一碗粥
食完都未見碟腸粉, 我們唯有在旁邊的小店買了10蚊魚蛋食住先

登登登!!! 天下第一腸終於上桌!
我們急不及待試一口...
嗯...唔難食, 但又不至於傳聞中那麼非一般好味囉
燒鴨腸粉, 豬膶腸粉的精髓都不在腸粉, 而是燒鴨和豬膶本身
是不是我太垃圾咀, 才吃不出天下的美味?
不知道, 麻煩吃過的朋友分享一下...

以下是港女行為之影食物, 請欣賞...

朋友的柴魚花生豬骨粥


我的鴨腎菜干豬骨粥, 很麻甩, 味道似媽媽煲的粥


天下第一腸之燒鴨腸


再來天下第一腸之豬膶腸

吃完以上, 我們散步出佐敦翠華KO多半件奶油豬, 很飽足的一夜喔.....



堂記腸粉專門店: 佐敦渡船角文匯街26號文景樓地下C號舖

7 comments:

瘋膏 said...

咁即係可以不試啦...
慳返。

naruto said...

港女,影得好命

燒鴨腸又幾特別喎

Coffee said...

Hi,Phyllis,
在網友的連結上看到「天下第一腸粉」,我這個愛吃腸粉之人即衝入來睇:P

Max said...

我同樓上一樣。我反而對個柴魚花生豬骨粥有D興趣!

phyllis said...

瘋go: 咁又唔好咁快嗌慳番, 咩都試下, 人人口味唔同, 可能妳覺得好味呢...

naruto: "影得好命"係褒定貶啊? haha, 燒鴨腸呢個組合暫時只此一家, 快d試下啦

Coffee n Tea: 多謝妳支持!咁妳一定要試試堂記, 然後話俾我知好唔好味喔!

M: 多謝你支持! 你都快d試試堂記, 食完share下啊!

naruto said...

部新腦打倉頡,襟enter後成日多個字;其實係“影得好”

phyllis said...

多謝多謝! 我會再接再厲, haha!