Thursday 21 January 2010

黑仔......

今天真黑仔!
OT後拖著疲乏的身軀碌到火車站
上到月台, 火車已在等候
當時已覺得有點不妥
平時那有火車等人的啊?

怎料, 呆站了15分鐘後,
車長廣播, 由於訊號故障, 列車服務受阻..
這種事經常發生, 我以為過一陣無事
所以再等多一會…

結果15分鐘又過去,
真是太不尋常了
於是我落番車站,
原來已有一堆人圍著車站職員了

平時返工放工, 大學是鬼影也不多一隻
今晚車站周圍的空前盛況簡直令我嘆為觀止
原來大學好多人, 只是平日都匿藏在不同的角落而已

由於大學是荒涼地, 除了火車, 好像也只有火車能出到沙田這些比較有人氣的地方…
見到紅的綠的條隊都打了圈蛇餅, 心情實在很崩潰
我想我再也沒有氣力坐的士到沙田再轉車 (恐防沙田的情況更糟)
所以我決定等紅的, 直接坐回家算了

後來我打電話給正在加班的朋友
原來那個訊號故障是發生在7:20左右
我是7:30離開的, 頂!!!!!!
只差10分鐘, 世界就陷於癱瘓! 很灰…

等車期間, 我前面的地盆阿叔拿他的手機拍攝現場盛況
心諗, 阿叔, 你又是blog友啊? 真潮…

結果, 我等了半個鐘才上的士
15分鐘回到家, 盛惠$106 @@

這刻我在想…
原來, 一直以為很可靠的, 隨是也會殺你一個操手不及

5 comments:

loyee said...

等車期間, 我前面的地盆阿叔拿他的手機拍攝現場盛況
心諗, 阿叔, 你又是blog友啊? 真潮…
==> 笑爆嘴

phyllis said...

唔好話我知妳仲喺公司..

Chloe said...

我噚晚睇新聞都嚇咗一跳,
我住咗沙田廿幾年, 都未試過遇到火車停頓1小時...

下次你或者可以坐的士/巴士去馬鞍山市中心,
那兒有把士直接去觀塘架~~

瘋膏 said...

Chloe小姐講得啱。

phyllis said...

Chloe & 瘋go,
噢!原來係廿年難得一遇, 我真係黑啊!
嗰一刻我已沒有心情轉來轉去了...
但謝謝妳們的資訊, 對我這些九龍人很有用呢!