Saturday 23 January 2010

無可救藥...

我知道我是無可救藥
半個鐘頭內買回兩個月前沒買的...



我是敗家..要罵的請來狠狠的罵我一頓吧..

9 comments:

13elle said...

仲要買initial wo, 佢d野折左都好似冇折咁 lol

phyllis said...

13elle, 妳好眼利啊...

Anonymous said...

這是壓抑購物慾的反果!

聶秀康

Max said...

我對佢D傢俬好有興趣!!成日好想搬晒返屋企!

phyllis said...

耳耳, 沒錯! "壓抑購物慾的反果" 係好恐怖的..

M, 佢D傢俬係幾靚, 有點vintage, 又帶點歐洲的感覺

naruto said...

幾好吖,咁細袋

phyllis said...

naruto, 幾好啊, 我無話可說..=='

瘋膏 said...

係, 細細袋, 睇唔出咁貴!

phyllis said...

瘋go, 唉….已夠我自責十萬九千次