Sunday 22 May 2011

新歡

今天, 我做了件連中學年代也不常做的事...

話說, 我為了這頭貓, Kutusitanyanko, 中文譯名靴下貓
搜遍整個旺角的精品店, 為找牠的iphone殼
結果iphone殼找不成, 卻買了一堆不等洗的東西....
(話時話, 現在的精品店都是舖天蓋地的鬆弛熊...點解............@@)

我中學生時也不常喜歡買卡通人物的文具等...
想不到活到三十有x竟然沉迷這種玩意....好低能...

話時話, 如果大家知道那裡有這個殼買, 麻煩通知一聲, 謝謝! ^^

4 comments:

naruto said...

今日信和中心140舖見到,有黑/白兩色,$68

另外,油麻地吳松街98D地下都有得賣,有白/啡兩色,$88喎

phyllis said...

naruto,
哇!!!! 多謝你啊!!!!!!!!!
可惜......早幾日我上網bid左個, 盛惠.......$98....蝕左啊.....嗚嗚.......
你咁鐘意貓, 有冇買個俾你個iphone啊?

naruto said...

太女仔啦,我唔啱

phyllis said...

naruto,
嘿嘿...anyway, 多謝你!!