Monday 22 March 2010

為了下世好, 今世要積福

我相信因果, 相信有前世才有今生
今生的因是前世種下來的果
人輪迴投胎後走的路, 是康莊大道, 還是崎嶇小路,
這, 取決於前世如何舖蓋來生的路

我想我前世不是十惡不赦的歹徒
只是, 也不是立了什麼豐功偉績的偉人吧
今生的我, 不是含著金鎖匙出世
但我有手有腳, 有父母, 有安穩的生活
中中庸庸又死唔去的那種平凡人

不止一位師傅告訴我, 一生沒有貴人, 是靠個人努力, 辛苦得財
天資不算聰敏, 但勝在各方面平均
一生不會大富大貴, 但不用為生活而煩惱
嗯, 知道的時候, 多少有點失望
為什麼辛苦的是我?  叻女不是我? 富貴又不輪到我?

我有位同學, 她的人生幾乎是零瑕疵
生於小康家庭, 人也長得標緻, 名校出身
老公是i-banker, 自己則在大機構擔當要職
最近生了可愛的寶寶
人生美滿得像陳慧琳
雖然她擁那麼多的好條件, 但為人並不囂張, 這點很難得
我們曾經在同一學校, 同一班房上課, 但同途殊歸
這是好命歹命的差異

師傅又說我, 命不是最好, 也不算最壞, 中規中矩啦
嗯, 係嘅, 雖然我欠缺的不少,
但起碼努力了有機會享受成果, 不是白做
有個有瓦遮頭的家, 和一年一兩次的外遊
知足者常樂, 要感恩

不知我下世是什麼了, 但假如來生投胎再做人
我會盡力於今世積多一點福
(雖然我不知有什麼事可以做)
讓來生過得好一點...

6 comments:

Anonymous said...

The more things you want - the more things you do not have. Forget your next life, past life and savour what happens in this life. Nice things may happen like a house (with a walk in closet) warming party.

Master Matt

Wylie said...

Shan, cheer up!

naruto said...

最簡單,見到阿婆讓下位,已經好好

phyllis said...

Master Matt,

wow! how amazing you are! i cant believe you can read it even you google it!!

no doubt that am too stubborn (or stupid) to trace something which is unknown and uncontrollable, and forget the enjoy the real life...thanks Master for writing me this! do drop me msg anytime you would like to ;)

Wylie:
thanks! i will take it easy ga la ;)

naruto:
我會架啦, 謝謝你 ;)

Anonymous said...

Phyllis,

我有陣時都心思思想睇相或者算命,想知道自己將來會係點.細個時成日覺得自己大個會係成功人士,創一番大事業.到宜家就嚟到三字啦,唔覺得自己離大事業近咗,反之更覺得遙不可及.我好怕如果我去算命,佢會話我之其實你一生平庸,咁我就會失去宜家努力的動力,所以我都佩服妳可以安然面對.

可能人愈來愈大,開始接受自己的渺小,不過渺小都有渺小的好處,起碼我哋鍾意做乜就可以做乜,反正唔會太影响呢個世界!!hehe

多謝妳同我share妳個blog,得閒嚟我度探我啦!
http://hk.myblog.yahoo.com/siunuts/

Venus

phyllis said...

Venus,

多謝妳留言啊! 有時知少D未嘗唔係一件好事, 因為睇相睇紫微斗數不免會對結果抱有期望, 期望越大失望就越大...雖然我唔識睇相, 不過妳人又靚又叻, 一定有前途架, 所以我對妳一萬個放心! (不是tum妳架:))
好好enjoy讀書的快樂時光, 大家都加油吧!
p.s.我已bookmark妳的blog啦;)