Friday 26 March 2010

2010日本之旅 - Day 2 橫濱

之前幾次去東京都沒有去過橫濱,
所以今次走去看看那邊是什麼樣子的

橫濱是我以前老闆的老家
千萬不要讓我知道他家的地址
否則我怕會忍唔住淋它紅油或炸爛他的屋
算啦, 私人恩怨暫且放一邊
除了這點, 橫濱相對比較寧靜
難怪以前的日本同事都住在這邊
而且它近海, 到處都嗅到海水味

而今天最開心是, 竟然在橫濱看到今天見過最美的櫻花
一棵已靚成咁, 盛放的時候勢必靚到令人窒息
我停下來近距離欣賞櫻花, 又坐在櫻花樹下冥想了一會
如果這時有一塊格仔檯布和和式飯團, 那麼整件事就很圓滿了
在橫濱逗留了大半天便離開了, 之後走到涉谷及新宿消磨餘下的時間

接著, 想分享一下今天吃過的東西
首先lunch是在橫濱吃的奄列飯
味道跟賣相一樣一級棒

之後到涉谷吃了tea...這個french toast實在令人回味啊!
唯一要投訴的是旁邊的港男
首先我一坐低, 他便向我打量一番
然後開始大聲說話
他似乎是在東京讀書或工作的
不停向其友人show off在東京買屋供車
超! 有乜咁巴閉!  我眼尾都不屑望他一眼

晚上到歌舞伎町搵食
記得上次到東京我叫日人同事帶我食魚生飯
他一踏入歌舞伎町開始周身唔聚財而且步伐奇快
我都未驚, 男人老狗仲驚過我咁
後來他說這個地方"很濃"...哈哈, 笑死我
就是這家金太郎, 杜如風也介紹過
刺身很美味, 也很新鮮
相信同一價錢在香港連魚生碎也吃不到

最後要加插的是是日雜碎:
1. 無敵itinerary
昨晚忘記在blog公開多謝B&G, 話說友人知道我將去東京便主動提出幫我找資料...本來我是本著"路在口邊", 勇字可當頭的大無畏精神闖天下, 所以沒有刻意寫詳細的itinerary, 因為想起要做資料搜集就頭痛, 既然友人義不容辭, 我就恭敬不如從命, 簡單撩左幾隻字就交給他們....結果...
勁啊!! 友人不但指示清晰, 連列車時間都列明...有了它, 對我這個路痴來說實在無有怕!  謝謝你們!

2. 老豆的sms
話說我去旅行是一個電話也不打回家的人...因為沒什麼好說嘛...
但今次是自己在外面流浪最長的一次, 所以無論如何也要報平安
由於我份人cheap, 捨不得打IDD, 就咁sms給老豆便算
當然我事先知道他會看也懂看的啦
但我想也沒想過他會回sms...
看到的時候忍不住笑了出來, 哈哈
3. 喪影東方神起
事先聲明我不是東方神起的粉絲
是幫朋友影的
本來我是不好意思拍的
不過見周圍的人都在拍
我也拍埋一份囉

4. 犀利哥的蹤影
真係...

東京時間00:02

2010日本之旅 - Day 1 又回到東京

5 comments:

瘋膏 said...

喂, 真係多..晒, 我見到妳寫「喪影東方神起」時, 笑到喪拍大脾, 俾老哥問我咩事。 係咪真係影好多架? 有冇zoom呀? 我都唔記得咗佢哋宜家有個咩咩展覽, 諗唔到妳會見到。麻煩見到就影啦, thank you thank you!

藍天加櫻花很美。

嗰碗飯的海膽好大堆咁....見到又口水流。咦, 妳飲啤酒喎...

B&G..D&G..日程都攞埋出嚟? 唔使掛...。

今日要加油呀! 加油喪玩呀!

Ha mama said...

金標叔真係好窩心呀!
盡情食買坃啦,影多d櫻花喇

無晒財力嘅W

phyllis said...

瘋go:
估唔到d相可以令妳咁開心!我見d奧巴桑係咁影我先影...影左十幾廿張, 希望夠妳用..我唔知妳鐘意邊個, 雖然妳講過幾次, 所以張張都係總動員咁滯, 冇逐個人zoom...
嗰堆海膽真係好大一陀...見咁多海膽即興叫左杯啤酒飲
今日再post左d櫻花, 得閒睇下啦^^

sandy:
haha, 真係估唔到佢老人家曉打sms, 睇到都幾高興架
我日日都在喪玩喪食好大鑊啊...
妳仍然是我最有財力的朋友, 只不過妳要留番d錢做第二d更勁嘅嘢之嘛;)

KennyT said...

對橫濱有情意結

phyllis said...

Kenny,
你在橫濱發生咩事先? hehe..