Thursday 25 March 2010

2010日本之旅 - Day 1 又回到東京

知道三月底有break的時候
腦裡馬上盤算外遊計劃
在所有計劃開始前, 當然要先找腳
最近幾次去旅行都特別難找伴,
一來我份人太ad hoc, 二來假期也是突如其來的
這次我已找了最有財力及最有potential去旅行的W
可惜W因為某些原因未能陪我玩
那麼, 即是又來一條友旅行囉
我是可以一個人去旅行的, 但要視乎地方
台灣, 新加坡, 日本我都可以
台灣之前因工作關係去到膩, 故一早出局
新加坡, 最多夠我玩三日, 太短啦, 又飛佢出局
即是, 剩下日本....

朋友聽到我又去日本都問我是不是痴線,
其實我並不是那麼哈日...
原本我想去巴黎讀兩星期的intensive course
但三月份開course時我還要上班...
加上, 現在是花見月, 我認為人生應該要在日本看一次櫻花
這點也加強了我去日本的理由
就這樣成就了整件事咯
 
這次我特別帶了電腦, 準備每天記錄一下行程
出發咯!
 
 
飛機上聽到得四度已很寒
落機時多兩度, 6度...
但沒有香港的6度那麼難頂
 
 
 
 
 
 
返酒店check-in抖抖...
 
 
 
 
 
 


行到JR站見d dougnut好美味,
諗都唔諗就買來食
由於太肚餓, 未來得及影已食晒成件
影影樣板交交差吧
(JR池袋駅北口方向)
 
 
 
 之後到新宿時已6:00多
行了一會, 買了x50保健繩孝敬老豆老母
又買下自己d嘢就走左去搵食
那時醒起杜如風介紹過新宿有廿五層炸豬扒
跟個喪婆介紹去食通常都冇死
係咪好豐盛呢? 嘻嘻
我急不及待咬了第一口
正啊!! 肉質嫩滑, 咬下去很juicy
 
zoom埋d睇清楚
 
 
 
 
 
 
 
 
如果你夠胃口, 白飯, 生菜絲任裝
不過我KO了全份已夠有凸
在外地呢, 我盡量會食晒d嘢
唔想俾人覺得我地中國人浪費食物, 有失國體...(嘿!)
 
 
 
 
最後仲有個柚子雪糕, 飽到呢....
埋單YEN2,065
budget同tonkichi差不多, 但就好味好多
寫個地址給大家吧
shinjuku tonkatsu habotehi
(我唔sure英文係咪咁譯:P)
新宿區西新宿1-1-4
京王百貨店8/F
 
朋友都擔心我一條友會寂寞
放心啦, 自閉是我強項...
加上日本人普遍行街, 食飯, 搭車都很自閉
我很能夠融入他們的模式
 
累了, 就這樣吧...
我會不日實地報告櫻花開花情況的
 
東京時間23:15 

9 comments:

瘋膏 said...
This comment has been removed by the author.
瘋膏 said...

喂, 妳果然求其交D冬甩相出嚟...
睇到D豬扒我都想食, 真係好想食...

聶秀康 said...

感謝花訊匯報,一個人遊日本....我未試過但好期待...
哈!京王那年被我們戲說:驚惶呀!住新宿必經之公司,感覺有點像香香港永安。

phyllis said...

瘋go:
我有做嘢架! 嘿嘿
雖然不是mr. doughnut, 但這家doughnut plant new york city也不賴! 豬扒真好味! 快d去啦~

耳耳:
昨天坐車見高速公路旁有幾棵櫻花樹已開了花, 雖然比較零落, 但足以令我心情亢奮! -- 暫駐日本記者報導
"驚惶"百貨?! 正啊! 它的感覺有點像永安呢

巴黎旅客 Voyageuse de Paris said...

planning to visit Kyoto , oui sakura sakura!

loyee said...

enoy ar!

phyllis said...

巴黎旅客 Voyageuse de Paris,
thanks for your message! i will be there too! hope "sakura san" will be bloomed at that time.

loyee,
thanks ya!

KennyT said...

我超鍾意一條友去旅行

phyllis said...

Kenny,
一條友去旅行最大好處係flexible
不過呢, 唔好就係影相方面囉, 我今次旅程九成相都係景, 叫途人甲乙丙幫我影, d相又er...