Saturday 25 June 2011

狂呻六月

本來我想過不貼...因為我不想淪為怨婦
不過我真的很想呻...請包涵了...

六月對我來說是既辛苦又漫長...

自四月放完長假, 工作一直沒有停過
(其實day 1開始都沒有舒服過)
這個時候老闆"委任"我從七月起再handle多一個brand
是好事也是壞事...

因此這個月一方面做著原本的工作
另一方面又要開始take over新的工作
大大小小的analysis, report, problem等著我做和解決

上星期六返公司繼續OT
不知是否越忙越見鬼
我竟然錯手把這年來經營的working files一下子delete!
我還要乾手淨腳地連垃圾桶的files一塊兒清理!!!
有冇咁邪!! 我當堂嚇到青都面埋...(係, 當時真係嚇到咁講!)
於是星期一找IT同事幫忙recover, 有求於人自不然要受一點氣
為了令files復活, 我有得他們向我亂槍狂炳, 最緊要救到d files
結果經一輪搶修, files是restore到, 但無法打開!
一方面要接受這沉重打擊, 另一方面又要趕星期二present的PPT
灰暗程度是前所未有.........
當晚回家後我直剷自己房...媽媽不停叫我吃飯
因為我心情真的很差, 所以一句也沒說就關門嚎哭

我知道下一個月及之後會比今個月更仆街
而我的工作一向是吃力不討好
即是多做多錯, 不做更錯
我知大部份工作都是這樣
如果不為五斗米折腰, 如果我是阿星中六合彩
我應該一早解脫了...
辛苦, 仍要硬著頭皮幹

呻完

4 comments:

naruto said...

放一日假狂玩至開工啦,換一換心情再做會好d架

Chloe said...

如果真係好辛苦既話, 不如試下轉工啦...

Ha mama said...

有唔開心就盡情發洩出來,狂玩狂食之後就用一個愉快嘅心情去處理去面對!一關過完又一關,辦法總比困難多嘛。
愁住做同開心做唔駛講你識揀啦!
P.S積極搵工吧

phyllis said...

naruto, Chloe, Ha mama

多謝你地! 呻完加上喪食完已好好多了...我會積極搵工, 祝自己好運!

多謝你地啊! :)