Sunday 5 June 2011

小感想 - 嬲咩呢?

越來越不喜歡現在的香港人...
從那裡說起....

現在的香港人總是怨氣重, 喜投訴
當然這是自由社會的產物/權利...
不過對於一些無厘頭的控訴, 我真是很費解

例如...

某天, 我跟同事出外lunch...
坐我們面前的一對夫婦正想把醬油倒在盛過食物的"吉"碟上
店員火速地遞上新醬油碟讓他們用
老婆竟然罵店員為何收起他們的碟
店員被罵之後只好無奈地調頭走...而醬油碟仍然放在桌上
老婆繼續碎碎唸 "不嬲都唔用醬油碟架啦, 驚死我地d醬油周圍跌咩..."
下?  我和同事都O了咀...咩事啊?! 老婆想太多吧...

然後, 前幾天搭小巴經過銅鑼灣聰嫂
門口有很多人排隊, 當中包括一班西裝友
然後坐我前面一對男女, 男的不知是否打完羽毛球血氣運行太快個人好燥
竟然燥到搵班西裝友出氣(?)
"x! 成班麻甩佬, 又唔係有女, 排咩隊食甜品, 冇x用, 好似劉巒雄咁食乜都得, 駛乜排隊食甜品"
他的女伴默不作聲, 如果我是女伴, 我會同佢反面....

我戥店員, 西裝友無辜....
我不明白以上的老婆, 羽毛球男因乜事咁憤世嫉俗?
更不明白他們嬲些什麼!
寬容點可以嗎?
香港人, 放鬆d啦......

5 comments:

馬田亨 said...

我都覺好多香港人好燥,好似所有人都得罪佢噤。其實好多都係小問題,點解要搞到自己同人地都好唔開心。
放鬆下啦香港人。

naruto said...

上星期搭小巴,有個鬼婆同佢約兩歲嘅女嗌:stop please

個司機停車開門時同鬼婆講:下次講唔該有落呀

我覺得係D人有病呀

phyllis said...

馬田亨,
就係囉! 以上兩件事係相繼兩天內發生的, 而兩件事都係好小好小的事...而家真係好多燥底人...我都驚自己會變成佢地其中一人...@@

卡臣 said...

咁憤怒?傷到自己身喎
咪搵自己笨!

phyllis said...

naruto,
小巴司機一向都係燥底嗰批...但佢又唔係唔識聽, 因乜事要咁惡呢?? 真係有病...

卡臣,
傷身架...我覺得而家d人係將自己d怨氣發洩其他人身上... 好可憐... 不如寬容死少d細胞...