Sunday 6 March 2011

又看電影 - I'm Number Four

前晚跟友人相約Happy Friday
吃完飯想找套電影看看...
承著奧斯卡熱, 本應看The King's Speech
不過最近我有看戲睡覺的陋習
像The King's Speech那樣平和的戲, 我肯定自己會睡囉...嘿嘿
然後The Rite太恐怖, 127 Hours又有點血腥
最後我們選了一套沒有期望的I'm Number Four
正如naruto說, 故事跟Twlight相似...即是看中學生毆鬥啦...
其實我不排斥嫩口男, 而且挺buy的...
只是擔心自己投入不到中學生的世界
話時話Alex Pettyfer真是幾靚仔, 而且是英國人, 正正正!!

看著看著又覺得這電影不錯看喎
劇情頗緊湊, 而且有些情節營造得很驚嚇, 看得人很緊張...
完場時我和友人都慨嘆最近看的電影為什麼都令人那麼tense呢?
Black Swan如是, 這套也是....
可能人越大膽子越小...

嗯...有點期待Number Five, Seven, Eight, Nine, Ten是怎樣的.....

3 comments:

瘋膏 said...

估唔到妳會睇呢套, 又竟然ok?
另外, 127hours 唔血腥, 只係嗰一幕啫, 不過紀錄片妳未必like, 揾碟睇啦。

phyllis said...

go:
我本來都冇諗住睇, 揀無可揀(?!)先睇呢套...都ok的...妳又去睇下啦...
我碟都慳番啊而家...PPS啦...嘿嘿

瘋膏 said...

係, 上網睇。
(我笑到肚抽筋ing)