Tuesday 15 March 2011

如果世界末日...

就在日本發生9級大地震和海嘯後
坊間流傳許多世界末日的揣測
友人更告訴我, 某權威聲稱今年5月就是世界末日..
如果傳言是真的, 我希望臨死前quit了現在這份工
然後花光戶口內僅餘的積蓄, 做任何讓自己快樂的事
例如為買心頭好碌爆卡, 遊遍自己想去的地方

我一直為工作上一些問題唔甘心
自從日本發生地震海嘯後
我不敢說想通了, 只是相對天災, 我的問題其實很小...
這分鐘彷彿天下太平, 下秒鐘一個突如其來的天災
什麼都化為烏有....還要唔甘心些什麼

珍惜眼前的一切吧
及時行樂最實際!

6 comments:

naruto said...

做任何讓自己快樂的事。。。。我都做緊

phyllis said...

naruto,
繼續做! 及時行樂啊!

卡臣 said...

錫多啲家人情人

瘋膏 said...

末日就快嚟, 但唔知幾時, 所以妳都係咪辭職, 下個月玩吓返嚟又有精神同佢死過。

Barry-At-The-End-Of-The-World said...

I`m already at the end of the world. But be happy there is a 7-11 here.

See you all in May.

phyllis said...

卡臣,
對! 要愛惜身邊的人!

go,
我呻下0者, 手停口停, 唔會亂嚟的...下個月...我恐防會一去不返...嘿嘿

Barry,
OK...make sure there're sufficient 7-11sssss then! keke