Monday 19 July 2010

CHANEL LE VERNIS - 18

修甲是屬於奢侈的貪靚行為之一

其實我是非常討厭塗指甲油的
由修甲到等指甲油乾透起碼浪費我一小時
如果一個不小心弄花了未乾透的指甲油
那刻簡直是晴天霹靂啊!! 
所有程序又要重頭做過, 暈! @@
所以油指甲是要極度有耐性和恆心的

那麼麻煩我都繼續塗是因為由第一天塗起就走不出這個局
因為不理它的話指甲會變黃
雖然不是靠指甲搵食, 但總不能用黃甲示人...
所以由第一天塗就局住以後繼續塗...

為免要塗完過兩日又要補的麻煩
一支好的指甲油是相當重要的
某天跟同事聊修甲這回事
同事是美甲達人, 她告訴我Chanel的指甲油很好用
於是第二天我就去Chanel看看啦...
哇, 大鑊啦! 隻隻色都好靚, 教我如何不買晒它們呢?
最後我前後只係買了三支
很佩服自己那麼克制啊!
我的手掌不夠白, 所以多數選深色系列
為迎合夏天我才買了支orange fizz
不過塗完總覺得不太順眼, 所以這個星期還是塗my favourite之一 #18 rough noir
再加上這支extreme shine, 甲油至少keep 1至1.5星期

非常適合我這些又唔想醜樣又懶的人喔! 嘿嘿...

2 comments:

瘋膏 said...

嘿嘿, 去買返妳的螢光紅啦, 型呀!

phyllis said...

螢光紅睇就靚, 搽我d指甲就唔靚, 晒左...