Sunday 4 July 2010

尋找旅遊的感覺...遊澳門

眾所周知, 我成日在自己地頭呻冇得去旅行
我真的恨旅行恨到流口水
是的, 只要讓我踏出香港邊界, 過一過e道
近如澳門, 我都甘心了

上星期我積極撩人去
以為去澳門不是難事, 但找人去又不是那麼容易
最後幾經辛苦才找到人一起去, 多謝支持友人c

今天暴曬又暴食完已很倦
抖夠後我會慢慢寫一下這個短小精華澳門遊
等我....

6 comments:

naruto said...

搭直升機去呀?

phyllis said...

唉...我爛命一條, 邊得黎咁富貴坐直昇機...@@

尹氏 said...

你早講嘛..星期六啱啱去完

phyllis said...

係? 我以為妳唔出門啊..

尹氏 said...

哈哈..我同你係同類,去唔到遠,近近地澳門都好過冇吖

phyllis said...

係啊, 我唔去會死架...哈哈