Thursday 22 July 2010

黑雨中出現的一道彩虹...

臨放工前才掛黑雨警號, 肯定是禍不是福, 很掃興!

隔著玻璃看到外面橫風橫雨, 白濛濛一片, 走出去簡直是搵自己笨
不過, 雖知道那刻全世界最安全的地方不是公司, 是老遠的家喔!
所以我和同事們滾水碌腳逃離全宇宙最不安全的地方, 跟那場豪雨死過!

同事帶我走另外一條有瓦遮頭的路搭車
雖然比較遠, 但到車站時雨已下得七七八八
本想跟豪雨拼過架嘛....cher...
排隊百無聊賴之際仰頭望望天空
哇!!! 好美的彩虹啊!!!!
活了這麼多年, 算這次在內, 我才第二次親眼看到彩虹!!!!

我看著彩虹直至它消失為止
心想, 無論前面環境如何灰暗、惡劣, 最後七色彩虹還是會呈現眼前
always keep the faith...瘋go常勉勵我的話
(美中不足是當時沒有相機, 只有用電話拍囉>.<)

7 comments:

聶秀康 said...

聽說能看到彩虹的人就會交上好運氣!加油啊!妹妹~

phyllis said...

耳耳,
真的?承妳貴言!多謝妳啊^^

naruto said...

好靚

KennyT said...

我未試過在香港見到彩虹﹐你就好啦﹗

卡臣 said...

買六合彩啦喂

瘋膏 said...

咁好彩俾妳見到, 仲要冇乜雨咁...好運呀, 我用咗一個半鐘先返到屋企, 仲不停落大雨, 雙腳全濕, 直頭想爆粗!

老友, 妳有記住就好喇, 做人總要信!

phyllis said...

哇! 得到咁多留言好高興啊!

naruto,
親眼見到的彩虹真係好靚架!

KT,
你得閒望上個天可能就會見到架啦, 我都係無意中見到的 ;)

卡臣,
咁都俾我見到, 我都覺得要買張六合彩賀一賀, haha

go,
我由離開公司至返到屋企都用左兩個鐘, 但個人冇濕過, 我覺得係條彩虹給我的luck...感恩!
我有記住AKTF ;)