Friday 5 February 2010

嗯...

以下內容可能很灰, 唔啱睇的奉勸不要看

最近我陷入情緒整頓期
我掙扎了很久寫/唔寫
寫了, 又怕一個不小心變成怨婦
唔寫, 又覺得有愁無法抒
最後我還是寫

我持續兩個星期睡到四五點就醒
醒了又睡不著, 因為這時腦袋太活躍了, 想東想西, 例如
我會記掛著工作, "死! 仲有乜乜乜未做, 一陣返工記得要做"
我又會愁點解自己運氣咁差, "唉...某某搵到份好工兼好老公啦; 阿某某前世一定積落好多福, 所以今世要乜有乜"

雖然我唔鐘意工作, 但"meet the deadline"是我作為打工仔堅守的原則
適逢近來high season (學校都有high season), 我被無數的死線壓死左
搞到我精神緊張兼分裂

雖然我又成日催眠自己, 人人際遇不同
不要怨天尤人, 我得到的可能已經不少
但, 看著別人, 我會羨慕人家的命真好,
不禁對比一下自己, 放大自己的不好, 虐待自己的情緒

就這樣, 腦筋轉夠兩個鐘, 就憂鬱地起床, 刷牙, 洗面, 返工...天天如是

我相信這段時間是一個考驗
記得讀書時, 聖經說過, 天父會給予世人能承受的考驗
雖然我沒有宗教信仰, 但我相信, 一切皆有安排, 上帝早已預備
只要跨得過就會更堅強

呻完, 開工.

4 comments:

瘋膏 said...

精神壓力太大, 唉... 都幾難攪。希望下星期仔仔返工可以減輕妳的工作啦。
或者我哋又係時候唱吓。

phyllis said...

好啊, 幾時?

U san said...

壓力大O既時間可以搵我呻下~~
我地好耐冇出街啦~~

phyllis said...

感謝U san!!
咁快d擇個日