Saturday 13 February 2010

由Bollywood跳到LKF



昨晚跟朋友和她兩位朋友走到演藝那邊看”Bollywood”
白痴的我到了場才知道那不是電影, 是歌舞劇 =.=
不知是否大會安排, 一進場就聞到一陣陣印度香薰, 實在很對味
最初我以為會看到一場又一場的traditional Indian dance或belly dance
當然這些不缺, 但也混雜其他比較contemporary & modern dance
有幾幕我覺得自己睇緊韓國的dance group, 不過他們不夠韓國舞者跳得俐落
到尾聲全場high爆, 一齊跳, 其中一位男舞者不吝嗇地狂show他八塊腹肌
加上挑逗的動作, 逗得友人的友人及在場女觀眾非常high, 係咁叫囂, 好似睇鴨咁, 笑到我窒息咁滯, haha

散場之後, 友人和她友人彷彿耳猶未盡, 鬧著要落老蘭繼續跳
眼見她們興緻勃勃, 我無理由掃興, 就去吧
雖然我內心有點耿耿於懷自己著成咁落老蘭…@@


在蘭桂芳兜了一圈, 我們亂撞入一間悶pub
當然兩位小姐唔夠喉啦
於是我們到另一個場繼續, 氣氛果然唔同d
對於我這種同手同腳但內心又充滿跳舞激情的人
走入舞池的我經常會愣住好一陣子
跟身旁跳得起勁的人形成大對比
warm up好一陣子才敢放膽一點擺動僵硬的身軀

友人說她友人很吸桃花, 我終於領教了
當我和友人在舞池亂跳一輪後, 轉眼間她已跟一名鬼佬談笑甚歡
我和友人見狀就識趣地跳多兩round先返去
返到去, 鬼佬的鬼佬fd又加入了
他可能見我悶悶地, 於是走埋黎同我傾偈
點知, 佢地幾條友又出去跳, 剩低我同佢…@@
天呀…是感謝他們一番美意
但要我單獨跟他聊, 語言已是一大障礙
我只希望自己不要太失禮, 並且盼望他們早點回來營救

最後, 他們很友善地跟我們合照交換了電話就拜拜 lu
當我們on the way途中, 桃花王友人即收sms, 勁啊!

沒想到年廿九是這樣過, 盡興了吧!
祝新年快樂, 桃花處處!

No comments: