Saturday 20 February 2010

充滿正能量的一天


今天的一些事一些人讓我感到人生是有希望的
巧合地, 連休幾天的太陽伯伯也終於在下午蒲頭
彷彿是要來暖和原本心灰意冷的我
(想太多對不, 隨便啦, keke)

我要記著開心的時候
來照亮傷心失意的時候

P.S.: 幾廿歲人, 今天被叫"妹妹" (音: mui mui上聲同音), 又說我"精靈", 笑死我啦...現在坐車上廁所想起時會神經病般偷笑...又笑了...嘻嘻

7 comments:

naruto said...

有咁靚咩個天,我呢邊無嘅?

U san said...

係咪成功左??

phyllis said...

naruto:
個天空好靚係咪? 因為個天空是在法國拍的^^

U san:
未知架, 等緊...

瘋膏 said...

妹妹...嘿嘿, keep住心情呀!

phyllis said...

hehe, i'll keep myself hyper...muimui

KennyT said...

妹妹(mui mui), 張相影得好靚喔!!

phyllis said...

多謝Kenny哥哥讚賞! 嘿嘿