Tuesday 9 February 2010

曾經都是小丸子...

最近剪了個小丸子髮型
其實我小時候也束過類似的髮型
於是回家後, 我拼命摷那本壓在櫃底的相簿
試圖找回昔日那個小丸子的我
哈! 當然被我找到啦


不用多說, 那個小丸子就是我, 隔離頭dup dup是我弟弟, 後面郎才女貌的是我老爸老媽


粗魯的小丸子, 睇完要洗眼, 嘿嘿


摷相期間, 竟然找到這張貼紙相, 唔該留意底下位人兄...真是可啦思刻...

2 comments:

瘋膏 said...

咁都俾妳揾到? modem個樣好攪嘢。
佢宜家飛黃騰達唔識人啦...嗚嗚..

phyllis said...

佢忙0者...我諗佢唔係咁嘅人