Monday 20 December 2010

擒擒青遇上了醒扒

案發地點: Times Square Zara
案發時間: 今日下午4:00左右...

案發經過:
事主在Times Square ZARA, 興緻勃勃與友人逛街, 並拿出iPhone向友人展示新apps
展示完畢便把手中iPhone放回其clutch裡, 然後埋首搜刮華衣
其後跟友人失散, 正值想從袋中掏出手機之際
嚇然發現該手袋的拉鍊已被打開
袋中的iPhone已不翼而飛.................
這個時候, 友人剛好找到事主
事主請其友人嘗試打其電話....可惜...
電話已轉接到留言信箱....
這個時候, 事主也知道, 找回電話的機會是相當渺茫的了

這件事讓事主勾起多年前的一些慘痛的回憶...
經過數年洗鍊, 又因為一時疏忽而重蹈覆轍
事主感到異常懊悔, 心痛......

沒錯, 事主就是本人
我的iPhone不見了...
雖然朋友紛紛sms慰問, 心情已平復不少...但仍然非常自責
只能嘆一句, 擒擒青遇上了醒扒....

嗚嗚...............................................

7 comments:

naruto said...

zara入面呀?咁離譜?

phyllis said...

naruto,
冇錯啊, zara裡面...其實自己可能都有d大意先令人有機可乘...人多的地方都要小心財物...:(

Sun Sun said...

oh....

可能....聖誕老人會送番部新嘅俾你做禮物...

phyllis said...

sun sun,
唉...邊有聖誕老人...今日死死地氣走左去出電話啦...
BTW, 我有個唐突的請求啊.............;-)
嗯...係咁嘅....唔知你會唔會撲到王菲三月份HK tour的演唱會飛呢? 我只係多口問一句, 如果冇, 不用回我的, 先謝了 :)

Sun Sun said...

呢個唔係唐突嘅要求, 簡直係莽想, 恕我有心無力, 相信真係要靠聖誕老人幫你先得喇.

瘋膏 said...

經一事長一智, 敬請小心。
學肥仔話齋 : 呢個唔係電話, 係金磚, 要好留心財物。

phyllis said...

sun sun,
我都知機會渺茫...只是厚著面皮搏一搏...haha...好票一定難求...謝謝你回我呢~

go,
係! 以後要更小心...唉...