Sunday 24 June 2012

新搞作


是的, 最近又有新搞作...

我這個人呢, 好聽一點說是多元化
現實呢, 就是對所有事情只有三分鐘熱度
很早之前畫畫 (還有一幅未完成的在畫室那邊乘涼...)
然後烹飪...踩單車...最近呢...

從社交網看到很多名人, 例如我偶像老Sam, 老徐都迷上跑十公里
彷彿呢, 我也可以試一試喎...
儘管笑我膚淺無聊白痴吧...嗚...:P :P :P

於是呢, 糊裡糊塗又開了一個頭囉...

曾聽林海峰說, 只要擁有一套full gear就會有恆心地做該項運動了
跑步其實也沒有什麼gear啦, 只要有一雙跑步鞋就是啦
當然講究d可以買埋functional一點的跑衫跑褲, 其他相關的accessory...

我這麼大的一個人, 從來沒有買過一雙正正經經用來做運動的波鞋
現在才發現原來一雙普普通通的跑鞋要$7xx-8xx...!!! 
真是買米不知米貴啊...

好的啦, 既然要跑就得要花...沒得省

買的當下, 的確是激發起我一點點跑步的熱情
回家之後馬上換上跑鞋落樓下公園跑
試試新鞋落地的感覺...

哇...
頭一圈我覺得自己還蠻厲害的樣子...曉飛咁
之後第三圈開始覺得氣喘, 然後腿開始累...
我想我跑了十分一公里都沒有呢...
有沒有那麼快玩完啊...??!!! 大哥!

真的頂不順, 於是停下來用走的...
簡直上氣不接下氣, 快要吐的死樣...
明顯跑步時用錯方法呼吸

到底老Sam妳十公里是怎樣跑的啊?

到底新落地的跑鞋之後會有什麼下場呢?

到底這個搞作能撐得下去嗎?

不日更新吧...:P

2 comments:

瘋膏 said...

喂老友, 真係買咗? 咁妳定下決心一個星期跑一次, 不過都要小心, 因聽過有朋友的親人(女性)跑步過度, 傷咗腰骨, 妳跑慢D, 唔好心急, 最好向成日跑步嗰D人問吓竅門。

phyllis said...

Go,

放心...我不會跑過度的, 又不是開演唱會...而家維唔維持到下去都成問題...haha...

謝了...:)