Monday 18 June 2012

我肥過...


上面那肥妹仔認出是我嗎?

很多新相識的朋友或同事會抬舉地問我
是不是從來沒肥過...

當然不是啦...

世間上那有得天獨厚這回事, 至少在我身上沒有

不計幾歲大的嬰兒肥, 我最肥的時候是中學時代
我的肥不是水腫那種肥, 而是山東大姐那種實硼硼的肥
想起也恐怖...
所以那些年, 除了班相逼不得已以外, 我都不拍照
那段大隻妙的回憶從此也只有在我的回憶裡

近年體重慶幸沒有大起大落
不過年紀越來越大
我也不敢再那麼喪食、那麼雜食
為了健康, 要開始履行七成飽這個養生之道

下次看到我, 不要再問我是不是沒有肥過
我怕被問得多, 某天真的中咒變回大隻妙...

當然, 也不要告訴我肥左, 我怕我會發癲...:P

4 comments:

瘋膏 said...

好難相信, 其實只係冬天衫較厚啫~

妳要脫離大食行列? 我都要~ 消化系統頂唔住LU~

卡臣 said...

邊肥吖

Chloe said...

實在想像唔到你曾經係大隻妙喎!!
宜家一D都唔肥啦!! 我就肥 (=_=)

phyllis said...

Go,
近來試過幾次食到太飽胃痛, 好折墮啊!
所以我都係逼不得已要脫...

卡臣,
塊面脹卜卜, pizza面喎...嘿

Chloe,
妳識我時已瘦左, 也慶幸妳未見過我大隻妙的樣子, 否則妳唔會想同我做朋友...
仲有, 妳一點都唔肥, 唔好玩...:P