Thursday 8 December 2011

前幾天我偷雞去了見工
完事之後的感覺是...
一山還有一山低, 現在的公司其實不算最差...

這種感覺大概在上次轉工時也有過...
當時一氣之下, 答應了一份我不太熱衷的工作
有點跟當時的老闆賭氣
但心底裡又覺得自己不是太comfortable接受新工作
最後那份工作做了半年就放棄

明明走之前數落舊公司種種不是
但臨走一刻卻有點怯, 又, 擔心其實是自己太衝動
還是我太習慣了舊公司呢...?
在舊公司工作, 衰衰地都叫做熟地頭,
知老闆脾性, 知有那些同事可以不可理喻
知道事情發生了可以從那裡著手
雖不至於事事都在掌握之內, 但至少不陌生...
但到了新公司, 以上各項都要重新適應

習慣, 某程度上是一塊絆腳石
剛剛畢業時, 我差不多每年(甚至更短)轉一份工
現在呢, 多了很多顧慮...
怕唔慣, 怕重新適應,
結果耽誤了一些決定, 然後每天又過著一些自怨自艾的生活
同愛情一樣......

如果中了六合彩就好了, 什麼都不用煩...哈哈

5 comments:

瘋膏 said...

人人都係咁, 除非好好運~
找到很合適的工作才轉啦, 要習慣新環境唔易o架。

Sun Sun said...
This comment has been removed by the author.
Sun Sun said...

我已經失去咗轉工嘅膽量喇....

Chloe said...

我也是呀......
3年前轉工我真係掙扎咗好耐.....
(雖然最終我也覺得這是一個正確的決定)

phyllis said...

go,
要搵一份稱心滿意的工真係好難, 一來我黑, 二來(重點)係我唔鐘意打工

Sun Sun,
我都係...細膽過老鼠@@

Chloe,
妳而家份工幾好啊! 最緊要自己鐘意!