Monday 28 November 2011

《翻滾吧!阿信》


禮拜六的金馬獎中, 《桃姐》為港爭光
恭喜Deanie姐、華仔兩母子雙雙封后封帝
也恭喜許鞍華導演拿到最佳導演獎
雖然《桃姐》很值得關注, 但另一方面, 不知有多少人和我一樣
留意到另一套電影《翻滾吧!阿信》呢?
它讓我留下印象的原因有兩個
彭于晏 + 體操 = 必看!!!

上網抓了一下trailer看, 配樂部份有點"Rambo"般的激情
然後彭氏的一身肌肉, 應該是很熱血的電影吧! 期待!

不知香港幾時上畫呢????

7 comments:

卡臣 said...

八嚿腹肌....一定大把人睇啦

phyllis said...

卡臣,
可能會係另一波《那些年》...嘿嘿...

naruto said...

好勁嘅腹肌呀

Sun Sun said...

香港上緊畫喇!!!!

phyllis said...

naruto,
係啊! 佢操到好大隻!! (流口水呀我...)

Sun Sun,
我以為你係指PPS, 土豆上左...嘿嘿...原來真係上左!! 不過得好少戲院有得睇...要快D先得, 如果唔係落左畫冇得睇...

瘋膏 said...

彭仔脫變做壯男~
妳快d睇。

phyllis said...

go,
我會啊! can't wait! >.<