Friday 5 August 2011

有點傷惱筋...

某天同事妹告訴我某超級品牌聘用了她
我替她非常高興, 終於脫離地獄, 重過美好新生活!
而更開心是原來她九月和男朋友到關島結婚 (好型!!)
雙喜臨門, 可喜可賀啊!!


我想在她last day (22號) 之前送她結婚禮物
但這件事令我有點煩惱...
雖然送cash是最簡單方便實際, 但心思完全欠奉
要挑選一份有心思又不hea的禮物真的很難

結婚禮物不外乎相架, 餐具, 水晶擺設...
我在Tiffany瞄到這個蘋果相架...

可以給我一點意見嗎?

4 comments:

Chloe said...

嗯... 其實送甚麼真的很depends on你朋友的個性...
如果你的朋友是一個喜愛裝扮的人, 送相架是一個不錯的選擇!
但如果你的朋友是一個比較實際的人, "現兜兜" 送CASH可能會好一點...

naruto said...

我贊成cash或禮券,一來結婚開支大(佢好有錢例外),二來一定收好多禮物,有時真係無掟放

Hai said...

我都贊成比cash, 不過我近排喜愛送水晶相架,相片是他們的婚紗相,一來size比較細易收藏,二來我相信佢地會喜歡屬於自己的禮物。

phyllis said...

Chloe, naruto, Hai,
多謝你地意見啊!!
cash比較實際d, 買禮物真係好麻煩, 如果人家唔鐘意分分鐘嫌阻掟...不過同事妹未必擺酒, 所以我先諗係咪買禮物比較合適d...等我再諗諗先...多謝你地^^