Sunday 7 August 2011

傳聞中的黑蒜油豬骨一丁麵

我真是太後知後覺了...
之前在FB見朋友間都盛讚這個黑蒜油豬骨一丁麵
還交換入貨情報, 事關這麵在坊間長期缺貨
但當時並沒有衝動入貨...

直至今天剛巧在家附近超市掃零食之際
突然想起那個麵於是走到公仔麵區踫踫運氣
居然...給我執到一千零兩包...
價錢方面, 跟其他味同價, $4.4@, $33/10包
並不如坊間傳言$5@那麼貴...

開了一包煮來吃...
正如三耳姐姐所言, 湯底不錯但麵質一般, 與平日的一丁麵無異...
又, 一個麵, 一罐可樂, 不用十蚊雞的一個下午茶還想點...
搓著肚皮的我感到很滿足呢...

4 comments:

naruto said...

我都想買好耐,但屋企仲有其他即食麵,想清哂貨先入新貨

Anonymous said...

我仲未買嚟食....

go

phyllis said...

naruto,
清晒先買, 過左熱潮到時可能仲多貨...

go,
要唔要醒幾包過妳? 我屋企突然有十幾包...haha

瘋膏 said...

等我自己買啦, 喵。