Monday 8 August 2011

雖然我畢業已是N年前的事
但每次逛無印我都喜歡到文具區留連...
看到色彩繽紛的原子筆, 水筆我就最開心
就算不買, 也會運吉地逐隻色試
最近買了這兩支非常好用, 令人揮筆自如, 而且不貴
無印的筆一向有品質保證
寫起來很順, 而且不會有斷墨的情況
在公司我都用私伙無印筆
因為公司的經濟牌原子筆不好用
雖然這樣有點笨, 但工欲善其事, 必先利其器
所以, 其實一點都不笨...嘿

5 comments:

Hai said...

我都好鍾意去無印睇筆架!就算唔買都會繞場一周,有新嘢出,我一定要去睇下啊!

phyllis said...

Hai,
嘿嘿...我又係咁...
呢支新筆好好寫啊! 快D買啦^^

Hai said...

好啊! ^.^

瘋膏 said...

我見到show咗妳d字跡。
我一向用無印。

phyllis said...

有taste! 無印筆好用啊!