Sunday 3 July 2011

烹飪課‧二

今天我提早半個鐘上課幫老師準備材料
老師著我削蘋果....實不相瞞, 我真的白痴到不懂削
平日我懶到出汁, 蘋果通常連皮吃...
幸好老師很好人教我削, 其實也不難, 很快就上手...

由於今天做的菜式工序比較多, 老師沒有吹水就開始了
今天做的是燒蕃茄火箭菜脆煙肉沙律....
這個難度只有一粒星...很快搞掂

最麻煩是那隻燒春雞
首先把釀雞的材料, 洋蔥, 蘋果粒 (我有份砌, hehe), 腸, 栗子等爆香
然後把適量材料塞進雞內, 再用竹簽縫口
最後把雞五花大綁固定形狀, 放入焗爐用220-250度火焗25-30分鐘
中途要幫隻雞翻身, 焗至全隻金黃就ok啦!
Yeah!! 大功告成!
下一課會煮炒青口, 煎鴨胸, 意大利蘑菇飯!
全部都是我喜歡吃的!! 超期待!!!

4 comments:

Anonymous said...

Good, 我都想食!

go

Anonymous said...

我要用anonymous先留到言呀 !!!!

go

phyllis said...

go,
我要用Firefox先可以用自己login留言...好煩, 唔知咩事....下堂的餸有冇興趣? 有話我知...預妳一份

Anonymous said...

我睇唔到lesson 3食咩, 喂, 妳星期六上堂上到幾點?

go