Monday 11 July 2011

蔣友柏

今日講靚仔...嘿嘿

話說早陣子從微博看到蔣先生的照片
第一眼覺得這位skin head男士幾有型
他俊朗的外表令我非常有興趣探討他的profile
咳咳...
蔣先生芳齡35歲, 台灣人, 185CM高, 擁有1/4俄羅斯血統 (怪不得咁靚仔)
設計公司橙果的CEO, 公司營業額過億
已婚, 有一女一子
最勁是, 他是蔣氏第四代, 蔣介石的曾孫, 蔣孝勇長子
嗯, 說到這裡, 他根本是本世紀不可多得而且已經絕種的優質男吧!!

雖然我相信沒有人是完美的, 男朋友老公也不一定要靚仔到佢咁
但假設, 如果, 某天我有這樣的一位男朋友/老公, 實在非常賞心悅目喔!!  嘿嘿
啪!!!! 我知我知, 要得到這樣的男人, 必定是前世加前前世修來的福
明白的, 所以我積極在今世做多一些好事, 好望下世能修成正果...嘿

題外話講完...
其實我還癲到上Youtube/土豆看蔣生的訪談
嗯, 說真的, 他說話很直, 有時也很自大
如果他不是靚仔, 他得罪的人一定比實際多
不過, 雖然他的話有時會令人感覺刺耳
但當你回想他的話其實是很有意思的...

我最深刻是他在魯豫的訪問裡說到
"要學會從地上看人, 不是從上面看人..."
還有, "外表只是讓人親近, 內在才會讓人信任"
本來我想upload那段訪問, 可是不知道什麼原因上載不了
那麼我惟有放比較近期的"小燕之夜" part 1吧
其他有興趣的, 請上網找找看吧! :)

4 comments:

Anonymous said...

估妳唔到會search佢d嘢, 嘿嘿。

go

phyllis said...

go,
係靚仔我都有興趣search架喎...嘿嘿

Sun Sun said...

你應該睇佢幾年前上康熙來了啦, 個人嚟講, 睇個佢專訪, 對佢不可一世嘅態度並不欣賞.

http://www.cheers.com.tw/doc/page.jspx?id=40288abc2a35f04b012a371eb51c0181

phyllis said...

Sun Sun,
原來你早過我留意佢...
果集康熙來了我之前睇左lu...佢係自大, 狂妄, 但我覺得佢串得起喎...仲覺得佢幾英tim...係咪想打我...嘿嘿