Sunday 17 July 2011

漏財...

無端白事post隻掌咩事呢?
是這樣的, 相士說過我這種是漏財之掌
手指之間有罅隙代表錢賺了也袋不穩...

嗯...這的確是千真萬確的...

我和錢財的關係, 可以用相沖相剋來形容
例如某月洗少了一點錢想儲起, 殊不知轉個頭就有些不必要的錢要花
看醫生, 做人情, 或者...電話丟了要買過... :(
所以我決定, 有錢就及時行樂, 以免破在不必要的地方上...

前幾天, 我老爸老媽走來"刺激"了我一下...
那晚放工回家已累到不想說話, 當我彎低身脫鞋之際
老爸肉緊地告訴我表妹很厲害, 現在已儲了三十萬, 最近積極看樓盤...
然後, 少不免又話我幾句
"你要慳錢啊, 唔好成日掛住買衫去旅行...$#(*^)(#^#&%(*..."
最後一句: "青春有限啊, 唔係成日有份工你做..."
聽罷真的很悲哀啊...........

我不是不想儲錢...
這不是不為, 是不能
這是命啊.............................嗚 :(

8 comments:

馬虎公主 said...

雖然我手指之間冇罅隙,但我也很漏財 :p

naruto said...

既然漏財,更要比心機儲,我係咁諗架

Sun Sun said...

我係更要俾心機搵!

phyllis said...

馬虎公主,
我諗我地都係大洗果批...@@

naruto,
知道...我都想自己理財好D...

Sun Sun,
好似你咁好運就話財來自有方...我買親股票都蝕...邪到冇朋友...@@

馬虎公主 said...

絶對係, 我都好想儲下錢:(

phyllis said...

馬虎公主,
我地都要向樓上兩位先生學習了.......:(

Anonymous said...

講漏財? 我仲勁過妳, 手腳都漏。

go

phyllis said...

go,
妳要追星, 冇計啦.....:P