Sunday 30 October 2011

忙碌11月



2011年過得真快, 眨下眼, 11月快到了...

這個月將會是我非常忙碌的一個月
在公在私都很忙...

@11月是公司的peak season, 老闆已要我們要勁push sales...
   每天的email都水浸般答不完...
   我有時也懷疑自己是做customer service多於planning...
   然後又多ad hoc reporting, 又要train新同事, 就算將我撕開五份都不夠

@ 中學同學下星期在香港補擺喜酒, 小妹有幸被邀請做姊妹
     這個忙我是很樂意擔當的

@ 巴黎認識的日本同學11月中會來香港玩幾天
    到時另一位香港同學丁先生也會一同出席
    YEAH! 這是我們自4月首波reunion, 很期待!

@ 雖然很忙, 但我也很貪心地想plan一個短trip...

我喜歡這個既忙碌又充滿的11月...

5 comments:

Chloe said...

雖然忙, 但都要留一日比我地同你慶生呀朋友!!
幾時得閒先~?

phyllis said...

Chloe,
多謝妳啊! 我仲擔心緊冇人約我...haha

naruto said...

好充實,忙有忙嘅開心

瘋膏 said...

仲有同我食飯呀~

phyllis said...

naruto,
都係架, 希望頂得順...i mean工作方面...haha

go,
妳走唔甩啦...嘿...