Sunday 1 August 2010

無法抽離之"Inception"


昨晚終於看了"Inception"
繼"Avatar"之後, 這套"Inception"應該是本年最難撲飛的了

記得當年學了四堂解讀塔羅牌的課程
那是我第一次接觸關於潛意識這個課題
簡單來說, 塔羅牌是其中一種解讀我們內在潛意識的工具
但如何利用圖像解讀又是另一課題了

我們擁有那麼大的一枚腦袋, 但只用了丁丁點的意識層
而那個無限大的潛意識則仍有待開發
多謝"Inception"告訴了我開發了潛意識的威力可以有多大!




很佩服導演及編劇的創意
看這套電影時不能分心, 也不能合眼瞓
 (慶幸自己沒有合眼瞓, 嘿嘿)
否則電光火石之間就會錯過了重要的情節

我覺得Cobb這個角色很可憐
他是潛意識專家, 但自己卻在夢與現實之間迷失了...
在現實中面對種種痛苦的回憶, 人寧可相信那是一場惡夢
又或在現實中人無法實現一些理想, 只好在夢中建構理想的國度
無論前者或後者都是可悲的...
這個故事看得我很悲很沉重...
我承認自己看得太投入, 這兩天滿腦子都想著inception的畫面, 無法抽離...
如果有誰未看而又找人看的話, 本人樂意奉陪!

12 comments:

瘋膏 said...

嘿嘿, 如果妳鍾意呢套, 咁快d睇埋《Shutter Island》不赦島啦, 嗰套講精神的, 都好好睇。
我日日inception緊。

phyllis said...

之前FB又係有人話要睇埋不赦島...等我租番去睇睇先

Sun Sun said...

我睇嚟都要搵番不赦島不先得, 但係你無理由唔留意到 Joseph Gordon-Levitt 嫁...

phyllis said...

surprise! 多謝你留言啊, Sun Sun! 係啊, 要快d租番不赦島! 我又點會冇留意到Joseph Gordon-Levitt, 嘿嘿...之前睇(500) Days of Summer已勁愛佢!
講樣白痴嘢你知, 睇inception初段我還以為Joseph係吳嘉龍....@@

Sun Sun said...

哈哈, 我咪又係人間行屍走肉一名, 留言有幾surprise呀?! 可能呢個留言就係你我同瘋go一齊發緊夢都唔定....

phyllis said...

我啱啱轉過個totem, 係堅的, 不是一場夢, 嘿嘿...

聶秀康 said...

或者不敝島對妳來說太激了點,不會試下呢套

http://www.youtube.com/watch?v=X6sLIP3908w

Johnny Depp and Leonardo DiCaprio主演,剩係呢兩位仁兄世紀合作應該夠睇頭,我覺得應是DiCaprio成名之作,那時他還是黃毛丫頭,但就演得非常出色令人一見忘。
至於inception係意念好又創新,映象也也很新奇刺激,但吾會係我至鐘意果隻,其實有著這位導演前作momento的影子,那套是看到眼花撩亂,但以當時來說是更新奇的拍攝手法!

phyllis said...

耳耳, Johnny Depp and Leonardo DiCaprio真係世紀合作, 可一難復再啊! 睇番trailer, 兩位仁兄都好後生! 我要租番黎睇先! 多謝推介^^

Sun Sun said...

Oh....., What's Eating Gilbert Grape!!!!!

當年我簡直就覺得Leonardo DiCaprio係River Phoenix嘅接班人, 不過幾年下來, Leonardo走咗一條比較大眾化嘅路, 同River Phoenix唔同, 有時會想如果River Phoenix無死, 佢會唔會同Johnny Depp一樣, 又或者行Leonardo一樣嘅路呢?!

phyllis said...

sun sun, leonardo碍於靚仔關係, 好難唔走大眾化路線, 尤其早幾年...不過近年佢都遇到些好劇本, 好似不赦島, 同埋呢套inception, 我估好多人恨拍都拍唔到呢 :)

Sun Sun said...

"礙於靚仔", 真係想知靚仔有幾阻礙, 我真係唔介意做一個大眾化嘅靚仔, 哈哈....
放心, Leonardo佢都開始中年發福, 只係娃娃臉仍在, 相信都唔靚得幾耐, 不過靚仔靚女唔一定要做花瓶, 醜亦唔一定好演技嫁. Ewan McGregor, River Pheonix 同 Johnny Depp 都係好演技又靚仔有型, Joseph Gordon-Levitt都有機會.

phyllis said...

我都幾鐘意Joseph演出的(500) Days of Summer同而家呢套inception, 以後就睇佢造化了~