Sunday 8 August 2010

King Size Breakfast...

觀乎以上陣容, 你認為這份早餐過份嗎?

話說今天很可悲地返公司OT...
OT喎, 當然要吃得飽才有體力工作嘛
於是我跑到公司附近的懷舊冰廳吃個早餐

前幾天本來約了友人放工後拜訪, 專程吃他們家馳名的奄列
可惜未吃奄列先吃閉門羹
後來才知道他們是晚上七點打烊, 真是名副其實的唔憂做
那次吃不到總是有點死心不息, 於是趁今天OT前到那邊大快朵耳

冰廳面積細小, 全場只有十張卡位左右
人流絡繹不絕, 總之不要妄想不用搭檯就是了
等了五分鐘左右, 我被安排到最角落的卡位對著水吧
觀察一下四周, 水吧只有一位很cool的大叔
每次樓面蠄拿手將柯打蘸水粘在桌面後
大叔只輕輕瞧瞧, 然後氣定神閒的做, 甚有大師風範
再看看食客, 主要分兩批
一是老街坊, 二是我這種冒名而來的

我跟伙計說要一個小奄列, 一個奶油多和一杯奶茶
伙計問我是一位嗎, 我答他一位
當時我並未意識到自己是否叫得太多
直至我看到伙計捧來一碟"小"奄列再加隻肥大的豬仔包, 差點當場暈倒
難怪伙計問我是否一位啦...@@

奄列如此巨大一枚, 裡面又塞滿火腿絲
真的要把這個"小"奄列和奶油多全部乾掉嗎?

一想起之前鏗鏘集報告我們香港人如何暴殄天物之後
我乖乖的密密吃, 密密吃........................................
吃至那個豬仔包時我真的想反肚...我...已盡力了...@@

這時坐我對面的嬸嬸的小奄列也送上了, 然而它跟了方包而非豬仔包
嬸嬸說她想要豬仔包, 於是我搭訕, 問她是否介意要我的豬仔包
她很高興地要了豬仔包...簡直謝天謝地啊!
然後她跟我說: "阿妹, 妳已經好叻女, 隻奄列用了五隻蛋"
五隻蛋!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 哇! 我居然一氣過吃了常人一星期的份量啊!

這家冰廳零舍巴閉過人之處除了是早上十點開門, 晚上七點關門之外
就是那杯江湖傳聞非飲不可的阿華田奶昔
但那杯奶昔原來不是全天候供應, 而是要等"太子"下午出場後先有...
真是巴閉到無朋友!

總括來說此冰廳的食物不算上乘, 價格又貼近翠華價
但他們家用料十足, 單看我的奄列就知道
而且製作認真有誠意, 簡單如一杯奶茶, 他們家都分時段煲茶
茶未煲好, 他們絕不送出不夠茶味的茶給客人
現在應很少茶餐廳如此尊重客人的肚皮了...
難怪嬸嬸說這家冰廳未十點已有人在外面拍門啦
相信是有他們巴閉的理由的...

15 comments:

瘋膏 said...

咁多? 妳一個人食5隻蛋, 睇住超標呀! 有冇食晒件奶油多架?

phyllis said...

梗有食埋個多士啦, 仲飲埋杯奶茶, 呢餐滯到我夜晚8:00先有餓意...@@

naruto said...

香港D餐實在大到驚人,食唔哂以為自己細食,原來可能食左4隻蛋,唔變肥佬有鬼

phyllis said...

naruto, 美國嗰d仲大份呢...我食完琴日嗰餐之後覺得好罪過, 今日即刻食番少d嘢...

naruto said...

同美國比,唉!。。。。你同台灣日本泰國比,最大份係香港呀

phyllis said...

咁香港早餐的份量拍得住美式肥佬餐嘛...@@
香港人食嘢係咁, 重質之餘又重量

聶秀康 said...

邊間呀?其實我好鐘意飲阿華田次次都要濃d,大家樂的都幾好因為佢真係有聽我講沖濃d

phyllis said...

耳耳, 咁妳要試下嘉樂冰廳的阿華田奶昔, 地址係荃灣新村街40B號地下...記住下午先去, 試完話我知喎 ;)

KennyT said...

Wa冰樹黎ga?個蛋好大﹗﹗

Fun said...

哇.. 個omelette大到!北美size.... =="

phyllis said...

KT,
荃灣黎架, 叫嘉樂冰廳, 某天想懷舊下的話可以試試喔 ;)

Fun,
多謝你留言啊! 你講得好啱, 真係北美size, 我食晒成個都覺得自己好勁啊, haha!
**題外話, 請問你係咪Fun生活的Fun啊?

Fun said...

在下正是Fun :)

phyllis said...

哇! 好開心啊! 得到偶像的留言! 我成日追你個blog架! ^^

paradarz said...

呀, 我成日都好想食呢間, 可惜lunch時間太多人

phyllis said...

佢時時都咁多人啊...我上星期日為左杯奶昔排左廿分鐘, 然後坐低又等左廿分鐘先有得飲...真係幾巴閉, 不過值得試啊