Wednesday 16 June 2010

霞姐大製作...

上星期見霞姐買了一大籮粽葉, 咸水草, 糯米等
就知道她又來大製作了

每年端午節前夕, 霞姐就好不忙碌
人家包粽她包粽, 她總是包得比人誇張
誇張的程度是接下來一整個月從早到晚
家裡都有源源不絕的粽子供應
就怕你吃不膩...@@

霞姐屬緊張大師
每次大製作前夕都會心情煩躁
還影響到周遭的人
標叔兩三年前已著霞姐不要包
但霞姐又堅持要包...
如是者, 她還是繼續包, 繼續唸...

女人, 無論活到幾多歲都是矛盾啊...

粽子依舊美味...端午節快樂!

10 comments:

Anonymous said...

Holidays are good until the food comes out. Dumplings, Mooncake and Hairy Crabs, HK can do better.

The other Matt.

naruto said...

今年我食得一隻咋~

Wylie said...

好味呀, 我仲記得Auntie 好好味的homemade粽子!

瘋膏 said...

如果妳哋食唔晒, 我好樂意幫妳食咗佢。嘿嘿。

phyllis said...

Matt,
did you have dumplings yet?

naruto,
我覺得一隻夠啦, 食得太多會怕左, 一隻反而感覺矜貴d

Wylie,
原來妳有試過霞姐的粽啊? 唔記得左tim, 佢知道妳讚好味一定好開心 ;)

瘋go,
係咪啊? 幾時拎?

Anonymous said...

Philly, has the pleasure of eating them a few years ago. The taste is not something that gives me any pleasure. Perhapps your dumplings are a bit more sweeter on the tongue?

Matt with a cold :-(

Wylie said...

係呀, 舊年你請我食o架! 好回味呢~
今年我食左一隻咋, 有homemade粽子食好幸福呢!

瘋膏 said...

要等感冒好返先可以食。

phyllis said...

Matt,

Hope you already recovered from the cold :)

Wylie,
我醒起啦, 下年預留俾妳, 今年已擺左太耐唔好意思俾妳啊 ;)

瘋go,
保重啊! 下年留俾妳, 今年已擺左太耐唔好意思俾妳啊 ;)

Wylie said...

好呀, 我唔客氣, 多謝先!!