Sunday 13 June 2010

繼續寫...

最近真的比較少寫卜
莫說這個巨博, 就連旁邊的微博也是勉強維持營業

其實最近想說的事情可真不少
例如我想說說新工作
富士康式的工作時間令我想一吐苦水
也因為太辛苦的原故很想大發爛渣
最近周圍的朋友, 舊同事等紛紛出發旅行, 令我既羨慕又妒忌! 
想起這年都冇得飛就想喊...唉...
又想說呢...
其實想說的事情還有很多, 不過最後都沒有寫下來...

嗯...大抵只有我一個人在意有沒有更新這個卜
不過我會繼續寫下去, 寫下開心和不開心的大小無聊事

5 comments:

naruto said...

你今年都飛過日本,唔好以為無人知喎~

點算今年冇得飛呢

phyllis said...

其實我想講呢緊下半年冇得飛啊....
BTW, 你台灣影D相好靚啊!

naruto said...

:)

瘋膏 said...

過一排, 上咗手就會好d, 到時寫多d呀。出年再去旅行囉, 儲多d彈藥, 玩餐勁!

phyllis said...

瘋go, 但願如此啦......